12 Januari-Gott och blandat (y)

Till att börja med så var denna dag nt den bästa i mitt liv!!! Halv åtta kom jag på att jag måste föra över no-inlämningen till usbet och thank god att datan är snabb på att starta! Sen när jag är påväg till skolan är det sjukt halt och dum som jag är kollar jag på mobilen samtidigt som de är mörkt och plaks säger de. Jag halkade i en vattanpöl som va isig och därav hallket. Så blöt om ryggen och byxorna gick jag mot Erika -.-" Sen blev jag blöt i skolan igen när jag nästan höll på att ramla igen men gjorde något konstigt så det "bara" skvätte upp vatten på de nytorkade byxorna.
Och det värsta var på no lektionen när jag skulle öppna uppsattsen och skriva ut den. De jag skrivit hemma fanns inte och jag blev så sjukt arg. Hela dagen hade varit den dåligaste på lääänge och så inträffar de här. Hade lust att börja gråta. Nej men ta mitt liv lr någe! o.O ÅÅå men tack vare emma så tog jag mig i kragen och böörjade skriva om. Väl hemma så kollade jag egenom datorn och hittade det som försvunnit. Vet ni hur glad jag blev lr? Helt sjukt!! Iaf, de va min värsta dag på länge.
Hur har eran dag vart? :)

Allt löst tills på lördag med stallhelgen. Tack så jättemkt smulanfolket!! :D
Red lite lösgörande och imorrn blir de stallkväll med tjejerna. Ska bli skoj! Äta pizza och sedan blir de hoppning :D Sjukt vad jag längtar, även fat det nt blir så högt för min del då Gisza nt hoppat på ett tag dåra..


Sitter och letar låter från VD. Sjukt bra musik i den serien så måste ju fixa fram låtnamnen. Lite jobb men de funkar (y) Här har ni tre lite lungnare alternativ

Kram!


Kommentarer
Postat av: Emilie Grähs

Sv: Jag hitta den på blocket och ska förhoppningsvis åka och titta på den och se om den är bra :) Ifall den är bra köper jag den för mindre än 1000 kr !!!! :DD

2012-01-12 @ 22:21:49
URL: http://weed.blogg.se/
Postat av: Jenni

Det är januari...inte december ;)

2012-01-12 @ 22:30:59
URL: http://jenniferye.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0