17 Januari-Sista chansen!

Imorrn bjuder jag på en länkning!
Kolla det här...

Iaf, sittar här med en äcklig grej i håret. Nt så mysigt -.-
Men blev skrittur ut i mörkret idag (y) Imorrn blir de att åka ner sent så man kan rida lite hårdare dryssyrpass.
Styrka och kondition idag på idrotten. Sjukt va jag köttaahh! Haha nej men känner träningsverken nu. Och ni som känner mig vet att ja älskar de (a) Är de seriöst bara jag som gör de? o.O

Men nu ska jag fixa lite småsaker och fixa lite nya filmer. Ha de så bra ;*


Kommentarer
Postat av: anonym

Tror nog inte du är den ända men ibland är det jobbigt att ha ont typ 3 dagar var 3:dje vecka..;)

2012-01-17 @ 21:00:45
URL: http://jumphigher.blogg.se/
Postat av: emma

Wtf!? Jag jobbade lika hårt som dig men jag känner ingenting! Haha jag får inge sånt nuförtin! :'(

2012-01-17 @ 21:15:09
URL: http://egf.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0