19 Januari-Vinnare..

Skulle ju egentligen bjuda på en gratis länkning till vinnaren men de va en anonym som vunnit så blir lite svårt ;)
Men lägger upp bild och förklaring iaf!


Jag tycker den första bilden. Det känns dom har fångat dina ögon och och din flammande själ genom dom, ditt hår ligger so en mörkbrun flod vid ditt allvarliga ansikte, dina läppar visar styrka och din hållning bara bevisar det<3


Jag tycker den första bilden. Det känns dom har fångat dina ögon och och din flammande själ genom dom, ditt hår ligger so en mörkbrun flod vid ditt allvarliga ansikte, dina läppar visar styrka och din hållning bara bevisar det<3


Tack för jättefina komplimanger! Blir jätteglad :D Om du vill ka du gärnamejla mig på [email protected]
och berätta vem du är om du nt vill att andra nt ska veta ;)

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0