28 Januari-Fredagskvällen min.

Igår så blev de ingen bloggning för min del "/ Kom hem från stallet vid halv sju sen drog jag ut vid åtta. Va på gårn med massa härliga (y)
Sen stannade jag över hos Emma. Så de fanns ingen tid för bloggen och datorn. Men ikväll blir de ^^ Blir bara att vara hemma och kolla någon film och några missade avsnitt av lite olika program, Lite skype osv. Så rätt lugnt och mysigt.

Vart i stallet sen halv ett och kom hem nu för en timme sen. Då stack jag ut och sprang en runda så nu känner jag mig riktigt slut i kroppen. Så det va skönt med en dusch och snart blir de god mat med familjen!

Höres senare, kram!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0