8 Januari-Tagga skolan?

Jaha, då var det ändast två dagar kvar på lovet. Dessa dagar brukar va dom segaste men ändå de som går snabbast. Känner mig nt så taggad inför skolstarten men ska bli rätt kul att träffa alla igen. Sen så är det ju bara ca 7 veckor kvar till sportlovet. Sjukt awesome och de kommer gå fortare än vad man tror. Längtar ju oxå lite extra till v 9 då det förhoppningsvis händer en massa skoj.

Nu ska jag väl fixa lite saker vid datan och sedan göra sig klar för att åka till MåM. Äta där sen drar jag till Gisza-på västerkumla. Sjukt skönt att vara tbx där! Saknat alla härliga människor och hästar. Och ofc, ridhuset!! Men nej, nu ska jag nt uppehålla er med mer roligheter från min dag... *host*.
Ni får had et så bra så hörs vi sen!
Kram.

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0