8 Januari-Thank You For Smoking.

...Nej, usch för rökning och rökare. Me hate it! Men alla ni där ute som gör något så förfärligt mot er själva, de är upp till er om ni vill förstöra era kroppar. Få KOL, cancer och andra följdsjukdomar, kortare liv och äcklig andedräkt/naglar. Not my business and I don't giva a shit! Men de jag verkligen älskar bryr jag mig om och ifall ni skulle lyssna på mig skulle ni nog tacka mig om 10 år. Kan jag sätta 1000 spänn på!

Men nu blir det iaf att kolla denna komedi,

Ha en fortsatt bra kväll och sov gott ^^
Kram!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0