Att blogga på hög nivå?

Alla bloggar antagligen för att de tkr de är kul. Vi gillar att underhålla läsare, alla på olika sätt. Men sen finns de vissa som kommer extra långt med sin blogg och dess innehåll. Extra många läsare dras till just den tjejen/killen och de blir inbjudna att blogga för speciella bloggportaler. Ett otroligt erbjudande som man absolut inte ska tacka nej till enligt mig!
Dessa människor kan börja leva på sin blogg tillslut. De kan käna så mkt på den! Helt sjukt egentligen. Men är det hit alla vill nå?
 
Om jag skule fråga mig själv skulle jag lätt vilja ha över flera 1000/10000 läsare per dag. Men jag skulle aldrig i mitt liv vilja leva på min blogg. De känns faktiskt lite FÖR överdrivet. Men att kunna tjäna pengar på bloggen, ABSOLUT! Bara man förtjänar det. Något som knappast hälften av alla stora bloggare gör därute. Och jag vet inte va de beror på.
De kan skirva om vad som helst , berätta om vilket skit som helst och sånt som absolut inte har nån mening. Och ändå har de 10000 tals läsare och får lika många kommentarer per dag. Sjukt om ni frågar mig.
Varför inte ge de otroligt många småbloggare som finns en chans? De har så sjukt mycket bättre innehåll än vissa av de stora, riktigt kända bloggarna där ute!
Tänk efter och tyck. Detta e iaf va jag tycker.

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0