Kommentarer-Svar

Blogg.se har ju som sagt gjort om sin sida satt alla vi som har konton här har fått en helt ny inloggningssida att börja använda,jobba med och lära oss.Jag själv tycker att den är riktigt bra och den är otroligt smidig att använda!
Men de ända som är lite knas är kommentarerna.
De är så att vi fått som ett svarsprogram så vi kan svara på kommentarerna lätt och smidigt från min inloggning direkt. Istället för att först gå in på den som kommenterats blogg, klicka på ett iinlägg för att kommentera och SEDAN kunna skriva sitt svar. Vilket man ibland inte har tid med.
Men för att detta ska funka och för att du ska få ditt svar måste du ha SIGNERATmed ditt namn. De gör du till vänster om rutan du trycker på för att skicka iväg kommentaren.
 
Men de jag mest undrar över är hur de som inte har blogg under blogg.se får sina svar... För vi som har blogg.se har en speciell flik för de som jag INTE tror andra har. Men detta kanske ni som inte har blogg.se skulle kunna hjälpa mig att lösa?
Skriv bara en kommentar om ni har lust att hjälpa mig så ser vi hur vi gör. Skulle vara jättebra om jag fick koll på detta nämligen!
 
OCH GLÖM INTE, SIGNERA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tjäna skiit korv :) jag saknar dig hur mycket kom helt!!! puss och kram Sean banan

2012-07-24 @ 14:12:13
Postat av: Tussie

Fin blogg (:

2012-07-24 @ 20:20:36
URL: http://londonryttaren.blogg.se
Postat av: Tussie

Fin blogg (:

Svar: Tack! :D
Anna

2012-07-24 @ 20:21:06
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0