26 Juni- Redan idag!

Hade en jättemysig kväll igår ! Kommer upp lite bilder senare. 
Kom väl hem runt halv 2 så då gick jag och la mig på engång. Så just nu luktar mitt hår lite rök kan man väl säga;) Men ska hoppa in i en dusch snart och sedan byta lakan. För jag drar till söderköping redan ikväll!!!:D
Kommer fram jättesent men guuud va jag ska gosa med gisza! Saknar henne så mkt ju!
 
Tänkte bara informera er om att jag de funkar att blogga från mobilen nu, men utan bilder. Bara så ni vet vrf inte blogginläggena får bildet. Så de är lite tråkigt "/ Alltid mkt roligare att läsa en blogg med bilder ju! Men ska ju som sagt fixa endel tidsinställda så ni får något iaf! 
Kram!:)

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0