3 Juni-Det är DU som får mig att le

Har du någonsin upplevt lyckan att få ett ja när du förväntat dig ett nej? Eller lyckan att kolla in i någons ögon och verkligen känna hur mycket denna varelse litar på dig? Hundra procent säker på att det är Du som alltid kommer visa den rätta vägen?
Jag har gjort det. Jag gör det. Varje dag får jag uppleva hur hon kollar på mig, möter mig och ger mig all hennes tillit. Något som är ovärderligt att äga.


3 år har det gått sen jag såg henne för första gången. Något så otroligt vackert hade jag nog aldrig skådat. Ögonen lyste av liv och hennes päls glänste brandrött i solen. Den är verkligen något speciellt! Hela hon är något speciellt. Hon är de speciellas speciella. Du måste verkligen förtjäna hennes tillit för att överhuvudtaget få röra vid hennes inre. Där hennes djupaste känslor ligger gömda bakom det djur hon är. Det otroliga djur hon är. Det eldfarliga tempramentet och det lugna barnasinnet allt blandat med en självsäkerhet och stolthet som väller ut ur henne. Det är detta jag lever på. Att få dela allt med henne är ovärderligt. Folk som aldrig upplevt detta är människor som inte vet vad lycka är. De tror att lycka är att få det tv spelet man önskat sig allra mest i julklapp. Eller att få högsta betyg i sitt favoritämne. Visst, det är vad man kan kalla lycka. Men det jag pratar om, den där lyckan att få kolla in i någons ögon och inse att ni hör ihop, Att era band är så pass sammanknyta att inte ens världens undergång skulle slita sönder det, det är Den lyckan jag pratar om. Den lyckan är en lycka i en grupp försig.
Vad har jag gjort för att förtjäna denna underbara skapelse? Mina ögon kommer aldrig att bli mätta på henne. Hon är det vackraste de någonsin kommer att skåda. Jag vet det.
Mina läppar kommer aldrig sluta le åt hennes knäppa påhitt och bus. Leendet som dyker upp när hon skriker efter mig kommer aldrig försvinna. Jag vet det.
Det ända jag inte vet säkert är hur länge jag kommer få uppleva denna känsla. Den kan ta slut om en vecka, en månad eller 2 år. Något jag kommer få reda på den dagen du försvinner. Det är den dagen jag inte kommer få uppleva riktig lycka på länge. Den dagen detta försvinner kommer även en stor del av denna tjej som skriver detta försvinna.

Denna otroliga varelse heter Gisza Vem. Hon är det bästa som hänt i mitt liv och jag ångrar ingenting av det jag har vart tvungen att ge upp för hennes skull. För hon är värd allt i denna värld.
image description
image description

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0