Godmorgon

Godmorgon alla människor där ute!
Idag är det första dagen på sommarlovet, helt okej alltså ..;D
Dock börjar det med en kryssning till tallin (jag tkr de e lite lame att åka båt) så ja... Men de blir nog bra :)
Buffe och så och de är ju gott iaf ;) Sen skulle vi kolla upp om jag kunde fö bli masserad, fyfan va de skulle vara skönt :$!! Så jäkla spända i ryggen så skulle vra bra för mig!

Iaf, lite kort om stockholm. Shoppa massa awesome saker som jag gör ett videoinlägg om senare innan vi åker, OM JAG HINNER.
Sen gjorde jag och emma ett litet impulsköp och köpte dessa söra iphoneskal. Vi va tvugna. Mitt är de lila och emmas turkost. Nej, nu ska jag ut och ta en lång promenad innan jag hoppar in i duschen och sen packar lite snabbt. Hare bra!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0