Jag verkligen älskar min tur!!:D noooot....

Jadå, snart sista stallhelgen klar(y)
Men inte har man gått porslinsren ur det. Det börjar med storm hela helgen. Därpå en jäkla förkylning, huvudvärk och yrsel. Men va bara att ladda om och idag upp kl 6 igen (y)
Hoppträna, gick sjukt awesome förutom en avramling i slutet och en dum halvsjuk anna som tack vare sin envishet att träna troligen ligger sjuk imorrn. Yeay :D...
Men gisza va såå duktig! Tog några av sina bästa språng!! Så stolt!
Nu behöver vi bara jobba mkt för att stärka bakbenen, sen tar vi och flyger över banorna!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0