15 Mars-Romme!

Bästa dagen med skolan i Romme idag! Grymt kul hade jag och såå sjukt kul att se Emma och Frida ta sig fram på skidor för första gången xD Fick ju mig några skratt ;)
Själv åkte jag som vanligt snowboard. Kändes jättebra och backarna var inte helt dumma. Funkar om man nt har tid/pengar för att åka till sälen osv. Men tror man klarar av Romme på max 2 dagar. Men riktigt nice va de!


Nu ska vi tydligen fixa pengar till en klassresa, till Åre. Vi får väl se hur det blir me de ;) xD


Nu blir de att chilla hemma, bara jag,mamma och Olle hemma. Dom andra 2 är på hockey och kommer hem seent. Så lugnt här hemma nu (y) Rätt skönt. Blir nog att lägga sig rätt tidigt och kolla på något avsnitt av One Tree Hill sen läsa de sista ur Fatta Eld.
Omg juste, Hungerspelen kommer ju snart ut på bio! 24 Mars. Någon som ska gå på premiären? Jag ska iaf tvinga med Viktor :D
Men ni får ha en fortsatt bra kväll, kram!  


Kommentarer
Postat av: blomma

Lätt vi ska! Ta oss upp själva eller åka med oskars klass nästa år?

Skulle ju åkt detta året men det blev inget av för att det var för några som anmälde sig...:(

2012-03-15 @ 20:40:44
URL: http://jumphigher.blogg.se/
Postat av: Emma

Vill lätt se! Om inte Viktor följer ned kan jag få va! ;D

2012-03-15 @ 20:41:56
URL: http://egf.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0