1 Maj- Maj Maj måne, jag ska lura dig till skåne...

..Eller?! Neeeej, för jag ska ju faktiskt dit frivilligt;D Om ni bara visste hur glad jag är!! Men två veckor kvar dock "/ Men finns ingen annan värd att vänta på så länge!<3

Iaf, vaknade vid halv elva och sovit jättebra! Bara lite huvudvärk som bråkar med mig nu. Annars känns jag rätt bra! Så det blir skola imorgon. I helgen blir det stallhelg med Elin Larsson, wuup wuup;) kommer bli skoj även fast man måste gå upp med tuppen! Men vad gör man inte för hästarna säg. Nu blir det bara att chilla gaaaaaalet, haha, och lägga sig i tid satt man inte ramlar ihop i skolan oxå.
Kram på er!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0