23 Maj-Tääävliiinngg!!!

Jaaaaa!! Nu är det dags för min första "stora" tävling :D Och det blir en FOTOTÄVLING


Så här går det till
Du tar en bild på något som innehåller gult. Temat på denna fototävling är alltså gult! Alla får vara med, oavsett om du har blogg eller inte. Bara kul om så många som möjligt vill vara med! :)
Och om du har en blogg skulle jag verkligen uppskatta att du skrev att du är med och tävlar här på min blogg. Det skulle jag verkligen uppskatta! Men det ger INGEN fördel i tävlingen. Detta för aytt de som inte har en blogg ska ha lika stor chans att vinna!

Och priset är ett smycke som är handgjort av mig och frida!!! Dom är otroligt fina och vi har fått massa beröm så de är inget dåligt skitsmycke inte ;)

Tycker om dom väldigt mkt!

Det ända ni INTE får ta kort på är maskroser. De ni ;)

Så mejla in era bilder till
: [email protected] och sista inskicksdagen är 1/6 så ut och fota nuuu!!!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0