Bästa vän!

Förlåt för att du får leva med alla mina misstag.
-
Jag vill uppleva fler otroliga minnen med dig trots dina misstag.
-

Frida Sofie Eriksson dog idag, 93 år gammal och hennes barndomsvänn och bästa väninna har bestämt texten för denna underbara kvinnas bortgång

Frida Sofie Eriksson, du har Alltid vart min absolut bästa tjej! Du har alltid ståt vid min sida oavsett. Allt vi gått igenom tillsammans i Hela 93 år är de som fått mig hit. Att ha fått uppnå alla mina mål tillsammans med dig samtidigt som jag sätt hur du skapat en trygg framtid och nått alla dina mål.
Trots mina 93 år tänker jag inte deppa ihop över din död. Jag kommer leva mina sista år FÖR dig. Jag kommer sörja men livet är för kort för sådant. Det vet både du och jag! Och du, vi ses snart igen! Fortfarande lika levande, fortfarande lika vackra!
Vila I Frid älskade vän! Jag kommer alltid att älska dig.


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0