Bra dag!

Nu värker mina fötter! Och jag är även ca 600 kr fattigare :'(
Men nöjd med dagen är jag! Hittade ett par militärgröna jeans, ett svart spettslinne och en ny gräddvit mössa till garderoben. Och även ett skitsnyggt nagellack i silverlacks/metal-färg. Nöjd!

Gymnasiet verkar helt okej. Det som var mest negativt med det var att man inte hade någon prao alls. Något jag tycker är viktigt för att fö kontakter för senare arbete osv. De mest positiva med skolan var att de jobbade väldigt mycket med UF. Alltså ung företagsverksamhet. Något jag gillar starkt och är väldigt intresserad av att kanske jobba med sen i trean. (Lååångt dit jaa..!!). Men för att sammanfatta min första reaktion till skolan så får den nog 3/5 tummen upp.
Godnatt alla !


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0