Det är när man ha er som man verkligen lever!<3

 
Mina ÄLSKADE vänner, ni är det bästa jag någonsin kommer hitta. Oavsett om jag har den bästa familjen, den mest underbara ponnyn och den bästa killen så skulle inget , never ever, kunna mäta sig med er. Det är utan er jag skulle ligga ner, inte ha 100 extra år att leva tack vare allt skratt, inte ha alla otroliga minnen och heller inte ha några att utmana ödet med. Det är ER jag pratar till nu. OCh Ni vet vilka ni är. Och ni ska ta åt er, för jag älskar er!
 
 För det första så kommer jag aldrig med ord kunna beskriva hur mycket ni betyder för mig. Det skulle vara som att förklara för en hörselskadad hur man mår.
-Inte så lätt.
Känner jag mig depp, så finns ni alltid där och får mig att le. Och jag kan lova er, det leendet ni sätter på mina läppar är inte fejk. De är så äkta som det någonsin kan bli. Och herregud vad vi kan skratta. Oavsett vad det är om så skrattar vi. OCh vi gör bort oss. SÅ sjukt mycket. Men inte dömmer vi varandra för de. Snarare tvärt om. Ni är så jäkla underbara!
 
 
Vad ni än gör, försvinn ALDRIG ur mitt liv. Ni betyder allderles för mycket för mig och utan er skulle jag verkligen inte klara mig. Ni som gör mitt liv ju. Puss på er mina älskade vänner. Och kom ihåg detta nu. OAVSETT VAD!
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0