Lite allt möjligt sådär.

 
Lite bloggning nurå mina kära läsare! Skoldagen flöt på som vanligt. Inga större beskymmer inte. På hemkunskapen lagade jag en JÄKLA god ratatouille. Min första och jag blev riktigt nöjd! :D
 
Imorgon drar jag och Frida upp till stockholm för lite julklappsköp, fika och sen blir det ett öppet hus på ett Gymnsium i stockholm. Så det ska bli himla trevligt! Mer om gymnasiumet imorgon kväll.
 
 
Funderar på om Gisza ska få lite julledigt senare. Inte en hel vecka, men 5 dagar eller så. Sen massor med mysiga uteritter! Men denna vecka ser ut såhär för Giszas del
MÅNDAG-uteritt
TISDAG-vila
ONSDAG-dressyrpass
TORSDAG-intervaller
FREDAG-dressyrpass
LÖRDAG-longering
SÖNDAG-vila
Rätt "tråkig" vecka kanske. Men utmärkt och bra träning! Hon får vila två gånger denna vecka då jag har seriöst FULLT UPP, egentligen hinner jag inte till stallet på lördag heller då jag ska va I stockholm halv 10... Men lever man mitt liv så trycker man in det ändå. Har jag häst, måste jag hitta tiden och planera satans bra! Men de har jag ju lyckats med hittills så ;)

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0