Ner i svamparnas värld kanske?

Halloj!
Nu undrar säkert ni vart jag hållit hus dessa två dagar. Och de ska jag säga er, jag har hållit hus i mitt upptagna liv. Och när mitt upptagna liv blir väldigt upptaget, då går Anna under jorden för att senare komma upp, utvilad och "läxfri".
Hahaha nej men seriöst, haft fult upp så bloggen har tyvärr fått läggas åt sidan.

Ikväll ska jag träffa Frida, sover där eftersom de är studiedag imorgon. Mys!<3
Sen på torsdag är det gymnasiemässa så 2 riktigt chill dagar framöver nu. Jag har lite av en bloggtorka också. Har vetkligen ingen inspiration hit... Vad vill NI läsa?


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0