Yeees!!

Äntligen klar med min analys till bilden. Känslan av att vara klar är ju obeskrivlig.
 
Sitter och jobbar med en krönika på svenskan och jag tror några av er skulle gilla den. Därför tänkte jag att den får komma upp här när den är klar och renskriven. Ni kan få en ledtråd, rubriken är "Ett riktigt jävla skitjobb". Ja, sug på den ni! ;)
 
Gísza gick så J'vla bra idag. Ville verkligen inte sluta. Red lösgörande, jobbade henne på volter och serpentiner, red mycket sidvärtsrörelser och gjorde galoppfattningar ur sidvärtsrörelser. Och gisza bara flög genom allt. Hon var verkligen så duktig min lilla ögonsten. Kärlek till den ponnyn alltså!<3
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0