Anna Hinner!

Sådär, då har ännu en dag gått passerad. Och det har varit en bra dag! Solen har verkligen skinit hela dagen så det var verkligen en härlog stund i stallet :D Jag hade träning för Demi och herregud vad Gisza byggt upp sig sen förra träningen. Vi jobbade ännumer på att få med bakbenen och gaaash vad hon tramade under sig sen!! 
DYR PONNY IDAG! 
Demi sa oxå att man verkligen märkte att jag tänkt mycket på Giszas tempo när jag ridigt för hon har fått ett helt nytt steg, hennes form har blivit en helt annan än den hon hade förut, åååh. Jag är så stolt över henne! Känner mig verkligen jättetaggad inför mer jobb från ryggen nu! Hon ska bli så fin! Och hennes nya foderstat funkar så sjukt bra med kominationen av att hon får bra, grundlig träning nu! Glad tjej här!!! :D
 
När jag kom med satte jag genast igång med städning av mitt rum som såg ut som ett bombnedslag och en ända röra av damm.. Inte mysigt alltså! xD Men whatever, bara jag som ska leva där inne och jag trivs när de är lite småstökigt, de ska ju synas att det lever en 15 årig tjej där inne liksom ;) Men nu är det iallafall skinande rent igen. Nu ska jag börja packa lite inför linköping (!!!!!!!!!!!!!!!) sen drar jag ner till Centrum för att möta upp tjejerna. Vi ska ha Saw-maraton och ha det allmänt mysigt och kul hos Sandra. Blir en toppenkväll!
 
Jaja, nog om mitt allmänt tråkiga och helt fantastiska liv, vi hörs senare, lite tröttare, lite gladare! :D

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0