Lov

 
Som säkert ingen missat nu så här väl nästan alla svenska ungdomar lov nu! :D Så grymt jäkla skönt! Och desutom kommer jag att ha ett awesome lov. Så det känns himla awesome :D
 
Har iallafall nyss kommit hem från stallet där jag vart från kl 6 imorse (y) Blir att dra tbx dit vid 3 och 9 sen ikväll. Så alla hästar får komma in och får sin mat. Håller på att ladda upp en fin video från igår när jag träffade tjejerna. Haha aaa herregud xD Och nej vi hade inte druckit! Vi är bara sånna ;)
Märkte oxå att mitt videoinlägg hackat upp sig, igen... Dumma videoinlägg :( Men nu ska jag lägga mig under min nya mysiga filt och kolla lite pretty little liars. Mys mys! Känns ju lite sådär eftersom vädret är på topp idag! Men har ju vart ute i 5 h redan idag så jag får väl acceptera de ;)
Vi höörs med dansvideo och nått djupt skit ikväll förhoppningsvis ;)
Kyss alla!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0