Mycket nu!

 
Det är mycket som måste planeras nu! Massa med prov och de innebär plugg, höstlovet är häs snabbare än vad man tror, de inebär massor med planer, en stallhelg, Alexandra, förhoppningsvis träffa viktor, rida en massa, stockholm...
Ja herregud va jag ska hinna göra en massa. Sen har jag troligen ett jobb på ingång. De är ju rikigt behövand kan jag ju säga. Så är jätteglad att jag har fått den här möjligheten! Så nu ska jag lyckas klämma in det på helgerna också. Damn vad jag älskar detta ;)
 
Nej men nog om mig och mina 10000 planer. Gå in på Emmas blogg och ställ några frågor i hennes frågestund vet jag! Snart drar jag till stallet och rider ut en mysig sväng med min älskade ponnie, trotts att vädret som vanligt inte är på min sida... Och ikväll blir det att vara hemma med familjen så bloggar om gårdagskvällen och våran awesome gamenight som inte blev riktigt som planerad utan mer åt danshållet. Hahah... mer om de SEN!
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0