Our stuff

Yeay!! Igår när jag kom till stallet låg alla grejer som blivit stulna där på golvet. Himla glad blev jag :D
Så nu ÄNTLIGEN har gisza ett regntäcke att ha på kalla, regniga höstdagar. Och alla benskydd var med. Allt i samma skick som de var när dom försvann.
Hoppningen gick jättebra och gisza jobbade på trotts hennes brist på sina fina muskler. Men hon har saknat hoppningen, de märkte jag! Så hoppas vi kan komma igång med hoppträningen så snart som möjligt!
Tack för ännu en dag som Anna, nu går jag till sängs så höres vi imorgon!
Pusselipuss :*

Kolla, gisza och hennes täcke. Så fint!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0