Part 9.

Napa Valley
Resdag 9.
Nu har vi åkt norrut i landet och hamnat i Napa Valley, Calistoga. Kaliforniens kända vindistrikt.
Ca 40 grader i skuggan här så här snackar vi VARMA temperaturer! Men på något sätt är det ändå väldigt skönt att få känna på riktig sommarvärme som vi aldrig får i Sverige.

Ann och Hasse har under dagen testat olika viner från olika kända vingårdar. Så vi har åkt runt  till massa olika ställen bara för att pröva lite vin :P Det är väldigt fint här men idag och imorgon blir det rätt tråkiga dagar för mig här i Kalifornien . Men de lever jag med! Jag menar, Ann och Hasse ska ju oxå få göra något de verkligen tycker om under resan.

På hotellet vi bor på under natten finns iallafall pool. Så vi har badat lite också. Det var sjukt skönt efter alla 40 graders timmar!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0