Adrenalin

Vardag för Anna idag.. Skola, skrev np i Engelska, efter skolan drog jag direkt till stallet för att fixa 2 hästar. Sjuklingar båda två så ingen ridning dock "/ Men 20 min promenad för båda två är vad dom får. Sen efter de är tog jag en titt förbi gymmet, har ju inte vart där på 1 vecka så kändes riktigt bra! Adrenalinkick av att träna är va jag får! Oavsett hur tufft och svettigt det är är jag alltid lika glad efteråt. Tog en PW i uppförsbacke i 30 min sen biceps och rygg + en bröstövning. Min rygg börjar verkligen ta form nu, riktigt fina muskler under arbete vilket är så himla roligt och motiverande!
Vad får er att vilja fortsätta med de fysiskt jobbiga?


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0