23 timmar sen sist, upps

Vet att uppdateringen suger och att de blir typ max ett inlägg om dag men lev med det :D
 
Idag har jag shooooppat. YEAY! Kanske kan få upp bilder på det , kanske. Men blev mycket vinrött och två svarta byxor. Imorgon börjar jag tio i tio så hoppas på att kunna sova ut ordentligt för sen jobbar jag hela helgen. Fast börjar 12 på måndag så de är ju luuuuugnt ;)
 
Blev ett kort pass på gymmet idag. 30 min cross sen ett vääldigt kort men intensivt benpass med fokus på rumpa och baksida ben. Ordentligt med stretch efter de men kommer troligen lida imorgon trotts de. Men vad vore träning utan träningsvärk säg. SOm en jul utan julgran kanske... 
 
Söta Gisza pissa!
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0