Träning och BM

Godkväll i stugorna!
Träningen på sats gick bra. Körde ett bröst- och axelpass. Kommer ha sådan sjuk träningsvärk då just dessa muskelgrupper är sjukt svåra att stretcha ut. Men älska träningsvärk ju! Fick även prata med en kille där om hur jag ville lägga upp träningen och vad jag ville få ut av det. Så han skulle ringa min mamma och sedan skulle jag dit på måndag för att fixa kort osv. Väldigt bra och seriöst att dom faktiskt tar sig tid att ringa mina föräldrar! BRA kundbemötande. Så det blir sats för min del ett tag framöver.
 
Har även läst lite om den så kallade Balsammetoden. Någon som har erfarenhet om just den? Det innebär iallafall att man slutar tvätta håret med shampo då shampo torkar ut hårbotten. Efter 1-3 veckor har håret oftast fått bättre lyster, följsamhet, mer glans och mindre stipighet osv. Ifall jag börjar med detta blir det nog inte förns senare i höst när solen inte ger samma näring till håret. Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0