2013

Gjorde du något i år som du inte gjort innan? 
Hehhe... Ojoj va de kan rabblas upp mycket på denna punkt! Men jag började träna seriöst på egen hand. 



Har du några nyårslöften? 
Ja det har jag! Efter nyår är det hejdå med Godis, sötsaker och allt som kan tänkas vara onödigt att inta. 

Bästa köpet? 
Min flygbiljett till Spanien i somras!

Vilka länder besökte du? 
Sverige, Finland, Spanien, Lettland 

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Klagat.

Vad önskar du att du gjort mer? 
Vart mer ärlig mot mig själv. 

Bästa minnet 2013? 
Kan nog inte säga en sak. Det beror ju helt på vad för slags minne liksom. Men en utav de bästa minnena som jag sent kommer glömma var avslutningsbalen i 9an! Eller lucia nu i december.



Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, egentligen en massa grejer! Men När jag kom in på mitt förstahandsval på gymnasiet blev jag väldigt glad och lättad. 

Var du gladare i år än du vart föregående år? 
Nej de tror jag inte. Har nog aldrig haft ett helt år där jag mått på ett speciellt sätt. Alla år har haft sina bra och dåliga perioder. 

Är det något/någon du kommer sakna extra mycket från 2013? 
Gisza. Alla gånger Gisza! 



Vad ser du mest fram emot av 2014?
Oj.. Ingen aning! Men sommaren tror jag. 

Listan är lånad från 




Kommentarer
Postat av: isabella

Kul att läsa! :)

Svar: LIte sådär "Typical" men det funkar alltid liksom :P
Anna

2013-12-30 @ 10:35:45
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa
Postat av: Carruuu

intressant :-) hihi

2013-12-30 @ 12:52:43
URL: http://carruuu.nu/
Postat av: Alexandra

Ska också ha godislöfte. Får se hur länge det håller.. :')

Fina bilder förresten! :)

2013-12-30 @ 14:47:53
URL: http://alexandraasfoto.blogg.se/
Postat av: ☆Z I N J A☆

roliga frågor:D

2013-12-30 @ 22:13:24
URL: http://zinja.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0