Ångest

Hej på er! Vet inte riktigt vart jag ska börja... Får väl helt enkelt förklara hur allt ligger till, eller legat till. Nu börjar det lugna ner sig.
Som jag berättade i början av månaden så har mitt liv vart extremt fyllt med händelser den senaste månaden att bloggen skulle prioriteras mindre och ja, det är precis det som hänt. Sista två veckorna i skolan var hemska och samtidigt hade jag lucia och jobb. Jag orkade helt enkelt inte tänka på bloggen så jag bestämde mig för att sätta bloggförbud! Hade såklart tid åt att blogga på kvällar och så men jag behövde verkligen koppla bort allt då och bara koppla av och sova. Så då var det bäst att göra såhär! Just nu ligger jag nerbäddad i min nybäddade säng men mina nyinköpta lila beats by dre hörlurar (japp ni läste rätt!!! Jag köpte mig en julklapp och jag älskar den!) och hade tänkt berätta lite för er om hur mitt liv flytit på under de senaste veckorna jag vart frånvarande här.
 
Lucia var riktigt slitigt för lilla mig men jag kan bara säga en sak, WOW. Wow vilken upplevelse. Det var bara såå värt allt resande och alla träningstimmar. Och det var verkligen något speciellt att få lussa på sjukhuset. Både väldigt väldigt jobbigt men också så otroligt uppskattande och givande. Vi både log och skratta efter det. Vi åkte runt på 19 olika ställen och allt gick superbra och jag har fått lära känna några grymma tjejer verkligen!
 
Julen kommer med stormsteg och i övermorgon är det äntligen julafton! Alla julklappar är äntligen inhandlade och jag är nöjd med alla inköp faktiskt. Igår träffade jag Frida och vi böt julklappar med varandra och skrattade massor! Av henne fick jag boken "Femti nyanser av honom" och jag har redan börjat läsa den. Den verkar faktiskt riktigt bra! Jag jobbar ju som sagt ungefär varje dag detta jullov. Är ledig på julafton sedan är det jobb varje dag fram tills den 2/1. DÅ, då går Anna på jullov i några dagar heheh...  Vi får se hur det blir med träningen dessa veckor. Får väl köra igång ordentligt sen igen till skolan börjar.
 
I övrigt så är jag väldigt trött men samtidigt väldigt nöjd med allt jag åstakommit. Grymma resultat i skolan, jag mår bra, jag har klarat av lucia, jag har ett jobb, jag har vänner och jag har en grym blogg som jag älskar att skriva på! Jag måste bara finna den där grymma motivationen igen! Men det känns bra att iallafall vara igång med detta nu igen. Nu säger jag godnatt och Glad Fjärde Advent på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken härlig bild!!

Svar: Tack finis!
Anna

2013-12-22 @ 23:35:39
URL: http://glitterdrommar.devote.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0