~Det Är Då Man Säger Att Underbart Är Kort~

Vet inte riktigt hur jag ska skriva av mig detta och jag vet heller inte om ni kommer läsa det. Men det här är som min dagbok så nu får det bli så...
Som jag berättat förut så har denna höst gått så otroligt fort och jag är nästan konstant glad! Vilket jag verkligen gillar. Känner hur jag lyser och sprider glädje överallt och jag mår bra av det. Men hela tiden saknas det något i mitt liv och det har vart som en tickande bomb inom mig. Idag tror jag lite av den bomben exploderade. Vi satt i matsalen och en tjej frågade om jag red eftersom hon såg min bakgrundsbild som är på mig och Gisza. Så pratade vi en liten stund om det och de var då jag verkligen Verkligen insåg hur otroligt mycket jag saknar det.
Ridningen och Gisza.
Jag saknar alla sena kvällar i stallet. Jag saknar att få träningsverk av ett Ridpass. Jag saknar att rykta bort allt damm och jag saknar att kratsa hennes hovar. Jag saknar helt enkelt alltsom har till saken att göra. Hela dagen har vart en stort jäkla fall ner i ett svart hål och har vart på gränsen till tårar hela dagen. Måste kämpa, håla ut!
 
Åh det är så svårt att skriva det här... Vet inte riktigt vart jag ska börja och hur jag ska göra.. Gisza kanske inte behöver mig shit vad jag behöver henne. Kanske inte varje dag men mer än aldrig. Att kolla på alla bilder gör ont i mitt hjärta och det är svårt för ig att inse att det aldrig kommer bli så igen. Tårar rinner och orden kommer inte riktigt ut rätt just nu. Jag är lycklig och jag mår bra. Men det är hela tiden någonting i mig som saknas. Den andra halvan av mig som jag levt med i 3 år är i göteborg just nu. Jag kommer inte ens ihåg hur hon luktar eller hur det känns att sitta på hennes rygg längre... Jag vet att inget håller för evigt men mycket borde göra det. Känner att jag inte riktigt har lust till någonting just nu. Inte ens till att le, och de gör jag annars typ konstant.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Milina Salihodzic

- ja den är rätt så ny :)

2013-12-05 @ 01:22:41
URL: http://milina.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0