Jag är väl inte som alla andra

Hej! 
Har precis kommit hem från skolan och stannade även och handlade mat på vägen hem. Frågade typ alla i klassen vad jag skulle äta med ingen kom med ett bra föeslag.. Förutom Olimpia som sa keso och då bestämde jag mig för att äta en av mina favoriter. Nämligen, som ni troligen vet, lax, avokado och keso. Det är så underbart gott!! Sen att ingen annan 16 årig människa på denna planer gillar det är ju en annan sak och jag antar att jag antagligen inte är som alla andra hehe.. ;D Nu ska jag kolla igenom övningar till dagens pass. Puss och kram! 




Kommentarer
Postat av: Carruuu

bortsett från laxen ser det gott ut ;-)

Svar: Laxen är ju det godaste haha!! :o
Anna

2013-12-09 @ 17:19:42
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0