K.A.R.M.A

Goddag på er denna snöiga lördag! Kan börja med att säga att denna vecka har vart kass. Inte haft turen på min sida och igår var jag riktigt nere. Min mobil har spruckit i tusen små sprickor, matte np börjar närma sig, hinner inte träna, luciaträningar, SL vill aldrig funka när jag ska nånstanns, Henke kunde inte komma hit på grund av snön osv osv. Massa andra smågrejer som helt och hållet gått fel denna vecka... Min karma är något otroligt låg just nu alltså... Iaf , idag är det en LUGNT lördag som står på schemat med massa plugg och bara massa mjukiskläder. Imorgon är det Luciakröning. Det ska bli himla kul och hoppas det blir jättefint! 

En liten lördags-boost såhär på förmiddagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken söt bild :-)

Svar: Tack hurru! :D
Anna

2013-12-07 @ 21:18:44

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0