Triceps med en glimt av bröst

Idag var det alltså triceps och bröstmuskelaturen att få darra lite och ja, det gör dom! Fick knappt av mig kläderna efteråt för att det var så ansträngande haha! Fanns även en plats kvar på 30-20-10 så körde det som uppvärmning. Körde verkligen slut på mig redan där! Dagens pass hade jag fokus mest på triceps och tog bröst mest som en sidomuskel av dagens pass. Att jag nu inte längre har känsel i övre armpartiet behöver vi inte prata om. MEN , ska man träna ska man f*n göra det ordentligt!
 
  • 50 smala armhävningar
  • Tricepspress KB 6 kg 3x15
  • Cross Over (Bröstflyes ungefär) 3x10
  • Bänkpress KB 3x10 16 kg
  • Triceps pushdown 3x15
  • 50 smala armhävningar
Stoppade även in några repetitioner med dips mellan varven bara för att köra slut på triceps lite extra. Det var ett grymt kul pass och nu, nu är jag förberädd inför imorgon och matte nationella! Let it begin!
 

Den här bilden passar verkligen Inte in på mig... Fattar inte riktigt hur folk kan träffat sin partner på gymmet. Jag ser ut som en gris med håret utstickande överallt så njaaa.. Tror inte jag har sån stor chans att möta min största kärlek på gymmet xD!

Kommentarer
Postat av: Carruuu

hahaha fattar inte heller det... tycker inte andra brukar va så snygga dom heller ;-)

Svar: Nae haha ;) Fast vissa verkar bara vara där föe att visa upp sig och då ser dom ju typ bra ut. Sen kan det ju diskuteras om dom verkligen tränar haha!
Anna

2013-12-10 @ 11:44:55
URL: http://carruuu.nu/
Postat av: MISS REBECCA

najs blogg :)

Svar: Tack dsm! :D
Anna

2013-12-12 @ 12:44:38
URL: http://missrebecca.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0