Detta gjorde min vecka!<3

Att jag inte ridigt på en vecka var ju väldigt tråkigt. Så idag när jag hoppade upp barbacka i snöstormen för att rida i en snötäckt padock var ju förväntningarna inte så himla jättestora. Men där satt jag då igen på världens underbaraste skapelse som gång efter gång övertalar mig och chokar mig. Bakbenen, ryggen, formen, tempot, ALLT. Verkligen ALLT satt idag. Och jag satt där barbacka. Det finns inte ord för att beskriva hur stolt jag är över henne och hur fin hon är. Och just nu är jag så glad att seriöst inget kan få bort leendet! Hon är otrolig. Gick in helhjärtat just idag, ägde ut allt och alla och arbetade som om hon aldrig gjort annat. Hon är helt enkelt helt fantastisk!
Min ögonsten<3


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0