Hej ni Underbara!

Hej alla där ute!
Känner att denna vecka verkligen runnit som vatten ur mina händer när det gäller de här med tid. Två NP att plugga till, vilket föresten känns som att de gick super! Jobb igår, allmänt plugg och en häst att ta hand om. Haha så bloggningen har inte vart så här dålig på väldigt länge faktiskt.
Hahah och här sitter jag nu och skriver ÄNNU ett tråkigt inlägg o.O
 
Nej, svaren kommer imorgon eller på Tisdag. Just nu ska jag egentligen inte blogga för jag ska sitta och mejla om sommarjobb. Haha aajaa shiiiit de är ju fett YOLO! Okej känner att detta inte blev så jäkla seriöst... Haha bjuder på de senaste bilderna från min instagram (erixonanna). Enjoy!
 
 
1, haha känner ni igen er? //
2, Mina fina älsklingar ;) //
3, Från skolan, jag i min lila kärlek! //

Kommentarer
Postat av: J O Y ▲

sv: Åh lila är så snyggt!

Kul att du är med :}

2013-02-10 @ 19:10:31
URL: http://joysilver.blogg.se
Postat av: Amanda

Sv: Det har den. Hoppas att din dag har varit bra med!

2013-02-10 @ 19:25:55
URL: http://amandasliifee.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0