Hej

Idag så har jg gått upp vid 7, städat och packat, sen gått på ett hemligt möte med mamma, sen så åt vi lunch på subway och sen bar det av till södertälje syd med tåget som självklart blev försenat (y) så jag fick sitta och vänta på nästa tåg till nykvarn i en timme och sen träffade jag minna syskon tillslut!!:D livet leker hittills, sökt fett med sommarjobb och köttat coop! YOLO
imorrn så ska jag med anna till skolan, det ska bli interessant att se hur mycket jag blir mobbad för min vackra bondedialekt! Jag gillar den inte så chill med mig om dom hatar på den! Har så fett mycket SWAG så JU MER DOM SPOTTAR PÅ MIG DESTO SNABBARE KOMMER JAG BLOMMA!!!! YOLO KÄRA VÄNNER :*


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0