Just tell the world I'm here

Först och främst tänker jag inte säga förlåt för att jag vart borta härifrån i nästan en vecka. Valde att fokusera på annat då enegin till bloggen var som bortblåst. Den är inte riktigt tillbaks men jag behöver bloggen. Inte för att få bekräftelse eller så utan för att jag älskar att skriva och dela med mig. Hjälpa, sprida glädje och verklligen kunna skriva av mig och dela åsikter. 
 

Men just nu så har det vart så sjukt mycket i mitt huvud och jag vet egentligen inte varför. Men det är this thing som jag inte kan prata med någon om eftersom jag själv inte vet tyvärr. Och sånna saker stör mig så sjukt. Och desutom har jag kommit på hur hemskt livet är samtidigt som det är helt otroligt. Alltså jag venne men nu ska jag komma igång igen så ni kan ju få en vana att kolla in här varje dag igen så lovar jag att bjuda på allt möjligt igen! Nu ska jag stänga av allt och bara lyssna på de ända som håller mig levande, musik<3 Fatta ett liv utan.. de finns fan inte! 
 
a forever bad sort of thing?

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0