När det betyder något för någon

Trodde faktiskt aldrig att min blogg betydde så speciellt mycket för någon. Men tydligen så gör den det. Och de ger mig verkligen en kik! Spelar ingen roll om den här personen känner mig eller inte, för om den betyder något och får den här personen att va glad så är det värt så sjukt mycket! Makes me going!

Bokat tågbiljetter till linköping aå drar i eftermiddag. Ju oftare jag träffar alex ju mer saknar jag henne. Hon är min nikotinkik lätt! Åh jag älskar allt vi har gemensamt. De är typ du och jag mot världen känns det som. Ses ikväll , 18.00 babe! :*


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0