SVAR -DEL 2

Jag har inte hört så mkt om ditt ex den senaste tiden, är ni fortfarande vänner?
Och hur funkar det nu när han har ny tjej?
Kan vara för att jag inte haft något speciellt att berätta. Men jag och Viktor har en otroligt bra relation till varandra och han är en av 3 människor som jag inte har något hemlighet för. Tror han vet seriöst allt om mig. Mår jag dåligt så svarar han alltid om jag vill snacka eller tvärt om. Känns bra!
Hahaha I don't really care. I början var det sjukt jobbigt såklart, eftersom att hon kom väldigt tätt inpå efter mig. Men nu är jag bara glad för hans skull! Såklart har jag min egna åsikt om henne men är viktor glad är jag glad!
 
Hur blir det med Gisza? Kommer hon flytta eller stanna kvar?
Ja, Gisza kommer stanna kvar här. Men att hon ska flytta och byta stall är nästan säkert. Vi ska bara hitta rätt stall med bra förutsättningar för alla. Men som sagt, hon stannar här uppe med mig.
 
Skär du dig?
Va? Absolut INTE! Skulle seriöst aldrig få för mig att göra något sådant mot mig själv. Tycker det är idiotiskt. Och jag tycker det finns bättre sätt att känna sig bättre om man mår dåligt. Och jag försöker hjälpa mina kompisar så gott jag kan om de har problem med sånt... Och folk som skämtar om att de skär sig, lägger ut bilder på det osv, DÖ seriöst. Usch ni borde skämmas. Ser inte det roliga i det någonstanns!
 
Hur är det? Ena dagen känns det som att du deppar medans andra dagen så lever livet?
Haha så sant som det är skrivet. Men jag har haft en liten deppperiod för typ 2 veckor sen. Det var sjukt mycket strul med Gisza och så tyvärr. Men allt är löst och just NU mår jag bra som en mörrt! Haha och så hoppas jag att det fortsätter att vara :D Jag älskar att le på riktigt!
 
 
Hur ska personen du säger allting till vara?
Jadu, finns iniget svar på den frågan för de personer jag säger allt till har liksom "lärt mig" att jag kan göra det. Det är endast 3 personer som vet ALLT om mig. Men kan väl säga såhär, kan dom prata med mig om allting vet jag att jag kan prata med dom.
 
Hörde att du ska söka till Idol. Är det sant? Skulle vara sjukt coolt isåfall! :D
De som inget vet lever längre ;)...........

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0