dött

Ni vet den där känslan när livet stannar upp. Inte av lycka utan av att det har gått i bitar. När man bara känner hur allt går utför och att du inte längre har varken koll på läget eller något i dina händer längre.
När jag upplever detta stannar min värld upp, dagarna går ihop i ett samtidigt som allt känns så jäkla tungt och drygt. Det är extra jobbigt att ta sig upp ur sängen och jag känner mig hängig all the time...
 
Ingen kommer någonsin vara värd detta. Inte ens min största fiende ska behövs genomlida något sånt här. När man bara går och väntar på besked samtidigt som man vet att det är slut.
Detta är slutet för något otroligt vackert och stort för mig. Jag kommer aldrig mer komma tillbaks till exakt detta liv. "Men så är det ju, livet ändras ju hela tiden".. Jo det är iförsig sant men inte på detta sätt. Detta är ALLT för stort för mig. Det kommer ta lång tid att vänja sig, förendringen kommer inte ske över en natt och jag kommer må så himla upp oh ner.
 
När sånt här händer får man inte sätta andra i lägen där du behandlar dom illa. Oavsett vad du just i denna stund tycker och tänker om dom. Och du ska också vara OTROLIGT tacksam för vad du har kvar att leva för. Även fast det i dessa stunder tyvärr ser väldigt svart ut.
För jag lever just nu i en riktigt tjock dimma där jag kan skratta för kompisar i skolan , mest för att hänga på, men egentligen har jag ingen lust att skratta at all. Jag vill bara sitta där och kolla in i min dimma, helst blunda för allt och öppna ögonen när allt är över. Slippa ha ont och slippa tårarna. 
 
Men det värsta är nog ändå när du inte riktigt vet hur framtiden ser ut. eller ja, du har ett spår du vet det kommer komma in på. Just det spåret du absolut undvikit att kolla mot. Det är inte lätt och kommer aldrig att vara det heller.
Jag hatar väntan. Det är nog det värsta. Att inte veta för hur länge allt kommer vara slut, tomt och dött. Men jag antar att jag får vänta och se. Fortsätta skratta med kompisarna och kämpa på. För jag är flickan som aldrig gav upp!
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

hej hej! såg att du hade kommenterat ett av Zaras inlägg om hermods, har också kollat på den väldigt mycket. Vad var det som fick dej att ångra dej? Börjar få lite panik nu inför valet och vill veta så mycket som möjligt om alla skolor tills dess haha. Kram :)

Svar: Hoppas du fått mitt mejl! :)
Anna

2013-01-24 @ 17:10:16
Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovoinbyte? :)

Svar: Visst kan vi göra det! :)
Anna

2013-01-24 @ 19:58:05
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Jessica

fina bilder :))

2013-01-25 @ 08:45:27
URL: http://lifeofjk.blogg.se
Postat av: elin stridh

följ mig så följer jag dig :D

Svar: Följer dig nu! Har du haft en bra dag? :)
Anna

2013-01-29 @ 14:06:16
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

följer dig med :D jorå helt okej du med?

Svar: Jadå, det är bra, faktiskt riktigt AWESOME! :P
Anna

2013-01-29 @ 22:54:40
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

va braaa härligt :D

Svar: Ja faktiskt :D
Anna

2013-01-31 @ 00:12:21
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

läget då?

2013-02-11 @ 11:24:07
URL: http://elincecilia.com/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0