Kroppen skakar, svetten rinner.

Andra gympasset avklarat. Imorgon hoppas jag på träningsverk, så som jag körde idag så borde jag få det iaf ;)
 
Tänkte bara ta och dela med mig av några ord JAG lever upp till...
Folk kan säga åt dig vad du ska göra och hur du ska göra det. Säga åt dig att du måste varva ner, ta det lugnt för att DOM ser hur DU är så trött och orkeslös osv. Men här tycker jag du ska stanna upp, tänka efter och säga ifrån.
DU vet exakt hur mycket du klarar av, utan hjälp med vad och hur du ska göra. DU känner själv hur mycket du orkar hålla på med och om din tid räcker. För mig är det så att ju mer grejer jag har på schemat , destå mer hinner jag med. Något MÅNGA skrattar åt och vänder ryggen åt. För dom vet att det inte kan va så för att dom har rätt... JAG tror att det är så att dessa människor nån gång i livet gett upp. Det är därför dom är rädda för att jag ska klara av för mycket.
Det är nu vi skapar människan vi blir i framtiden. Vem du blir är upp till dig. Jag tänker iallafall bli tjejen som aldrig gav upp!
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0