Men hallå tiden, vart är du när man väl behöver dig

Snacka om fullbokad vecka... Shit

TISDAG: Skola, gymmet, Stall
ONSDAG: Besöka ett gymnasium sen drar jag antingen på ett öppet hus annars gymmet.
TORSDAG: Skola, gym (spinning/core 70 min), rida igenom gisza ordentligt i ridhuset efter alla ridskolelektioner.
FREDAG: Skola, säga hejdå till Gisza sen ta tåget mot linköping och bästa alexandra!:3
LÖRDAG/SÖNDAG: Vara i Linköping och hitta på massa grymma saker! Mer om de när jag väl är där!

Som sagt, fullt upp hela veckan. Gym 3 kanske 4 gånger bara.. Men som sagt kommer gymmet ALLTID komma efter skola och gisza. Men helgen kommer bli storslagen. Ska bli så skönt att komma bort från allt och mysa massa med världens bäste tjej! Ett litet extra plus på kanten är att jag till helgen får in lönen på kontot. Satan vad det kommer sitta fint!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0