Nya nyheter.

Planer för denna söta lilla blogg nu. Och förhoppningsvis har jag snart en ny, grym header/design. Känns ju liksom dags att byta ut det gamla mot något nytt, haha! Och eftersom jag för en vecka sen bombade bloggen med massa bra ord oh tankar är det kind of slut med deepshit i mitt huvud right now. Haha det ända jag seriöst tänker på är träning och häst. Och MAT!! Jag är seriöst hungrig typ jämnt. Speciellt efter träningen. Det är outhärdligt hur hungrig jag är. Och det bästa med denna hunger är ju att jag verkligen kan äta eftersom jag pressar på gymmet i nästan 2 h varje dag. Mohaha :3 Men eftersom jag inte har nått vettigt att säga tycker jag ni kan lyssna på dessa awesome låter på repeat ;)
 
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0