Taggar Rome Alpin!!!

Något jag totalt glömt bort att berätta för er är att jag ska till Rome imorgon !! Iiiiiihh vad jag saknar snowboardåkningen. Ett helt år sen ju. Fett taggad! :D Jag drar dit med mina söta små vänner Frida, Sandra , Emma och Moa. Så det kommer bli grymt med åkning! Akta er i backarna allaihopa. Och speciellt för Emma och Frida som åker för typ andra gången i sitt liv. Haha herregud de är verkligen så man kissar på sig när man ser dom. Nån mer än jag som sätter 100 spänn på att jag kommer kissa i brallan eller? ;)
 
Förra året när vi va i Rome med skolan. (jumphigher.blogg.se)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Eriksson -

Fast så va det ju jag som tog bilden jaaaa ;)

2013-01-11 @ 23:32:35
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0