Visste ni att...

...Jag ständigt går och tänker på mat eller godis. Mest mat. Jag älskar mat och det är så otroligt underbart!! Att efter träning få proppa i sig mat är kärlek. Aaaahh <3 Forever hungry it is!
 
...Jag egentligen inte pluggar mycket alls. Folk runt omkring mig tror nog att det ända jag gör när jag har tid är att plugga. Men så är det verkligen inte. När jag har lite ledig tid lägger jag mig oftast ner i sängen och kollar film eller lyssnar på musik. Så den stora anledningen till mina betyg är att jag är jäkligt aktiv på lektionerna och är jäkligt logisk av mig
 
...Jag har ooottrrroollliigg scenskräck och får handsvett så fort jag tar tag i en mickrofon för att börja sjunga
 
...Jag tröttnade lite på häst och allt arbete med det förra våren. Men eftersom min sommar nästan var helt hästfri är jag nu taggad som aldrig förr när jag drar till stallet. Ibland kan det verkligen vara bra med uppehåll!
 
...Jag är otroligt målmedveten i mycket. Men när det kommer till saker jag ska göra i min vardag är jag otroligt lat och slarvig. Till exempel när det gäller mitt rum, min säng och min garderob och ibland skåpet i stallet. Hujeda mig. De flesta mammorna skulle nog få panik om de såg röran som bildas ibland.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tro det eller ej tjejer och killar!

Kommentarer
Postat av: Blomma

Filmen var faktist jätte bra! Dock ganska mycket sex , hahahaha

2013-01-10 @ 19:32:03
URL: http://jumphigher.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0