Shit

De är ju så sjuuukt varmt ute så att man nästan kvävs och här sittet jag på en buss mot jobbet... Men har faktiskt hunnit sova till 11, tagit en pw och vart och badat så lite har jag ändå hunnit. Idag jobbar jag 16-22 , rätt skön tid faktiskt. Gillar jobba sent:D
De ända jag gjort dessa dagar är att jobba . Fast igår efter jobbet red jag oxå:D har fått min livsglädje tillbaks typ haha. Fick låna Emmas häst Chessan. Hon va riktigt rolig att tida faktiskt. Svår men ändå hanterlig om ni fattar. Ahhh de va så underbart att rida, verkligen!
Puss på er!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0