Åh så lycklig!

Jag är seriöst just nu en av de lyckligaste människorna på jorden. Måste vara så! Och jag älskar det! Ingen är värd att må dåligt , oavsett vad du kanske gjort för att må som då gör. Alla är vi trotts allt människor. Tänk på de!<3
Och mitt självförtroende fick sig em rejäl skjutning idag när Johanna och Wilma peppa mig till att hoppa en hyfsat hög trippelbarr utan sadel. Åh tack för de! Trotts att jag hatade er en aning mot hindret. Men utan er hade jag ju faktiskt aldrig gjort det! Nu ska jag somna lycklig med ett stort leende på läpparna! Godnatt<3


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0