Gaaaah!!!

Idag har jag lämnat in mitt sämsta prov jag någonsin skrivit. Procent är något jag verkligen hatar och tycker de är så otroligt tråkigt! På lektionerna har jag jobbat klart alla sidor osv och de har faktiskt inte vart så supersvårt men idag på proven så fick jag fetaste black outen. Alltså de va verkligen hemsk och kände bara för att lägga mig och gråta eller nått. ALDRIG gått såhär dåligt. Så imorgon är det jag som går raka vägen till Sara och pratar med henne om en annan lösning. Tänker INTE sänka mig tack vare att jag hade en dålig dag och det var sista lektionen innan lunch vilket innebar att jag va sjukt slut i huvudet+ hungrig som satan. Jaja... Bara hoppas på de bästa I guess. Nu ska jag trösta mig med musik och kanske lite sims. Tack och Hej Leverpastej!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0